March 2, 2009

Gatecon

Cesta letadlem domů nebyla zase tak špatná. Se Sam se nám bohužel na cestu přes oceán nepodařilo získat místa vedle sebe, takže jsme si obě rozevřely své knihy a pustily se do čtení. Ani jedna z nás se nepokoušela spát - nemělo to cenu a jenom bychom si znepříjemnily posun času, který nás v cíli čekal. Do Prahy jsme tedy dorazily kolem jedné hodiny odpolední - pro nás pět hodin ráno.

Na letišti jsme se popraly se všemi kufry a taškami a nakonec byly schopné opustit výdejnu zavazadel a setkat se s našim milým doprovodem. Obě jsme si odložily kufry v Praze, pobalily to nejdůležitější a hned poté se nechaly odvézt do Chotěboře na Festival Fantazie. Přece ihned po příjezdu domů nevplujeme do všechních záležitostí, když můžeme strávit další týden "dovolenkováním" na srazu s lidmi, se kterými si povíme asi nejvíce. Z Festivalu Fantazie nás nejvíce zajímala linie Gatecon. Jsem příznivcem Stargate už mnoho let, ale nikdy se mi nepodařilo na tuto každoroční akci jet a zúčastnit se. Ihned po příjezdu jsem si našla program a pozkoumala, které přednášky, soutěže, cokoliv dalšího bych ráda absolvovala. Jako nováčka mě bylo schopno uchvátit asi více věcí, než ty, co jsou tam každoročně. Bohužel se mi do Stargate programu míchaly i jiné linie, ale když se nad tím tak zamyslím, tak jsem asi absolvovala všechno, co jsem opravdu vidět chtěla. Vrcholy Gateconu pro mě asi byly Jukebox (kde bývá, dle pravidelných návštěvníků, největší nával), promítání a celoGateconová soutěž (dokonce se mi podařilo umístit - umělohmotný citron nosím v kabelce ještě teď - k velkému údivu kohokoliv, kdo ho spatří).

Další perlou se pro mě i Sam stala místnost s DDR pady. Asi nebudu přehánět, když řeknu, že polovinu Gateconu jsme strávily tam. Kde jsme na to braly energii, to bych ráda věděla. Teď, když si doma dáme hodinku, tak se obě plazíme po zemi. Ani to nemůžu svést na stáří, když byl Gatecon něco málo přes půl roku :o)

Abych to uzavřela - tento týden je důkazem toho, že příjezdy po dlouhodobém pobytu v zahraničí vůbec nemusí být náročné! :o) Jenom mě mrzí, že na letošním Gateconu se asi neukážu, protože 14 denní dovolená mi končí den nebo dva před začátkem akce. Jako pracující lid se tedy už nemůžu jenom tak sbalit a na další týden si dělat, co se mi zlíbí - moje šéfka by mi asi hlavu utrhla.

No comments: